IJscampagne Dupon zorgt voor omzetgroei tankstations

De Nationale Softijsdagen komen er weer aan!

Vanaf 1 juli tot en met 8 juli 2018 is het weer zover. De Nationale Softijsdagen, het jaarlijks terugkerende ijscampagne, georganiseerd door Dupon Nederland, zal weer voor een stevige omzetgroei zorgen van de softijs-verkopen. De ondernemers die Dupon softijs verkopen plaatsen in elk softijsje een opvallende “ijs-pin”.

Op de “ijs-pin” staat een code waarmee de consument mooie prijzen kan winnen. Dupon rekent er ook dit jaar weer op om veel ondernemers en consumenten blij te maken.

Voor meer informatie:

Dupon Nederland B.V.

Tel.: 040-2263885

www.dupon.nl

www.softijsdag.nl

Nieuwe vruchtendrank Van de Boom zorgt voor nieuw elan binnen de tankshop

 

Nieuwe vruchtendrank Van de Boom zorgt voor nieuw elan binnen de tankshop

Het nieuwe merk “Van de Boom”, geïntroduceerd onder de vlag van Riedel, zorgt ervoor dat de beleving van vruchtensap weer leuk en verantwoord wordt. Frisse en pure dranken met minder suiker zullen zorgen voor een nieuwe generatie consumenten die via tankshops en supermarkten voor meer traffic zorgen.

Er bestaat een duidelijke behoefte aan de sappen van “Van de Boom” met dertig procent minder suiker, waar verfrissend water aan is toegevoegd en geen kunstmatige kleurstoffen bevat. “Van de Boom” maakt duidelijk het verschil met minder suikers en meer natuurlijke smaken.

Voor meer informatie:

www.van-de-boom.nl

Tankstationactie: Merci lanceert ‘end-of-season’-campagne

Tankstationactie: Merci lanceert ‘end-of-season’-campagne

De leraar, de voetbaltrainer en de voorleesmoeder; aan het eind van het seizoen verdienen al deze mensen een bedankje. De heerlijke chocolade van Merci is al jaren favoriet als geschenk op dit gebied. Om de verkoop bij tankshops en supermarkten nog meer te stimuleren, activeert Merci dit bedankt-moment met een grote TV-en online bannercampagne, goed voor negen miljoen consumentencontacten. Zorg ervoor dat uw klanten niet misgrijpen, bestel extra voorraad en presenteer Merci op een opvallende plek. Zo zorgen we samen voor een succes van de ‘end-of-season’-campagne. Alvast Merci!

Voor meer informatie:

www.merci.nl

Tel.: 033-2541800.

Nieuwe range Bronwaters met fruitsap van Riedel

Spetterend nieuws van Dubbelfrisss

DubbelFrisss gaat los deze zomer! De verfrissende fruitdrank lanceert een compleet nieuwe range flavoured water en tevens gaan de calorieën in het gehele portfolio flink naar beneden.

Verrassend nieuw is de introductie van DubbelFrisss Bruisend Bronwater met fruitsap, voor het eerst in de Riedel geschiedenis, in PET-flessen, inclusief de nieuwe smaak Aardbei en Framboos. Om nog meer liefhebbers te enthousiasmeren voor het merk lanceerde DubbelFriss een ludieke campagne op YouTube en Instagram met `Lifehacks` als de ultieme aandachtstrekker.

Kortom, volop variatie voor de bewuste consument en meer rendement voor de handel.

Voor meer informatie

Riedel

0318-679911

www.dubbelfrisss.nl.

Nieuw in het tankshopschap: Twix White Minis

TWIX White Minis: nu het hele jaar volop verkrijgbaar! De eerder geïntroduceerde Limited Edition was zo succesvol dat een vervolg niet lang kon uitblijven. De unieke en vertrouwde smaak van TWIX gecombineerd met witte chocolade, zorgden ervoor dat TWIX White Minis een instant succes werd. Neem contact op met uw Mars-vertegenwoordiger om het assortiment compleet te maken.

Voor meer informatie: Mars: 0413-383333; www.mars.com

NIEUW! Twix White Minis: nieuw binnen het tankshopschap

TWIX White Minis: nu het hele jaar volop verkrijgbaar! De eerder geïntroduceerde Limited Edition was zo succesvol dat een vervolg niet lang kon uitblijven. De unieke en vertrouwde smaak van TWIX gecombineerd met witte chocolade, zorgden ervoor dat TWIX White Minis een instant succes werd. Neem contact op met uw eigen groothandel of Mars-vertegenwoordiger om het assortiment compleet te maken.

Voor meer informatie: Mars: 0413-383333; www.mars.com

Nieuw in de tankshop: Fruitilicious dispenser snoepbox

Snoepmerk Haribo, icoon van de “Happy World”, heeft zes van haar snoeptoppers voorzien van slim uitgevoerde en handige dispenserboxen. Fruitilicious met 30% minder suiker en Dragibus, een variant geschikt voor vegetariërs, behoren tot de hardlopers. De dispenserboxen bevatten “trakteer-formaat” pakjes van 25 gram, gelijk aan één portie en altijd minder dan 100 kcal. De dispenserboxen zijn vanaf nu verkrijgbaar.

Voor meer informatie: Haribo Nederland B.V. Telefoon: 076-5878950.

Foodintroductie tankshop: nieuwe kauwgom Sportlife N-iced

Sportlife, leider in het marktsegment “refreshment”, introduceert een nieuwe kauwgom: milde n-iced verfrissing in handige potten voor onderweg. Sportlife n-iced, de grotere kauwgom variant met een gekleurde coating, zorgt voor de ultieme verleidelijke smaaksensatie. Sportlife n-iced, in een pot, is verkrijgbaar in de smaken Sweetmint en Smoothmint.

Voor meer informatie: Cloetta Holland B.V. Telefoon: 0162-485485.

Bakx Foods komt met foodservicemerk voor Out-of-Home

Foodworks: gloednieuw foodservicemerk van Bakx Foods

Met trots introduceerde Bakx Foods, toonaangevende leverancier van vleessnackproducten en onderdeel van de bekende OSI Group, tijdens de Horecava een nieuw assortiment vleesproducten onder een gloednieuwe Europese merknaam: Foodworks. Dit foodservicemerk bestaat uit een brede range hoogwaardige vleesproducten en bedient een grotere markt dan voorheen, namelijk de totale foodservicemarkt. Doordat Bakx Foods nu een onderdeel is van de OSI Group, is er straks een veel breder assortiment beschikbaar. Er zijn nieuwe burgers gelanceerd in diverse gewichtsklassen zoals de Angus- en Homestyle Burger. Kortom, Foodworks is een sterk merk met een gezonde toekomst.

Al jarenlang levert Bakx Foods hoogwaardige vlees- en snackproducten voor de professionele markt. Deze kenmerken zich door de uitstekende kwaliteit en de beste ingrediënten. De producten zijn verkrijgbaar in zowel diepvries als koelvers.

Voor meer informatie:

Bakx Foods BV

www.bakx.nl

Page 4 of 6