Sales content Smeele Communications

Aan welke eisen dient een goede advertentie te voldoen?

gratis e-book aan welke eisen dient een goede advertentie te voldoen

Volg ons nu ook op:

Vakmagazine Supermarkt.Team

Mijn naam is Peter Smeele en heb ruim 20 jaar ervaring in de trademarketingcommunicatie richting Nederlandse Supermarkten.

Afgelopen jaren heb ik met succes vele marktgerichte bedrijven kunnen helpen om inkoop-, budget- en schap(mede)verantwoordelijken binnen de supermarkten meer te betrekken bij hun introducties, bestaande- en nieuwe concepten.

Verkoopteams van collega-bedrijven hebben wij met succes kunnen helpen door middel van juist geschreven content de doelgroep binnen hun koopproces (customer journey) te helpen met hun inkopen.

Zo heeft het platform Supermarkt.team mij gevraagd mijn expertise in te zetten voor u als marktgericht bedrijf.

Zoals u waarschijnlijk al weet is Supermarkt.team is het grootste platform richting uw supermarktdoelgroepen binnen Nederland.

De belangrijkste kennispartners in deze branche worden redactioneel betrokken bij relevante thema's en ontwikkelingen die van belang zijn voor de supermarktenbranche. 

Communicatie vindt plaats via het vakblad in print, via de online versie, online nieuwsbrief en supermarktevenementen.

Lezersbereik Supermarkt.team platform (online)

Ruim 8.000 abonnees lezen regelmatig het supermarktvakmagazine Supermarkt.team online.

Verschijnt: 12 x per jaar

Leestijd (gemiddeld): 5.35 minuten


Lezersbereik Supermarkt.team platform
(in print)

Verschijnt: 7 x per jaar

Meeleesfactor (geschat):  4

- 4.350 supermarktondernemers, leidinggevenden en supermarktmedewerkers

- 480 beslissers bij de supermarkthoofdkantoren

- 2.200 medewerkers (Producenten, (toe-)leveranciers, groothandels, importeurs en andere belangrijke stakeholders.

- ca. 240 medewerkers bij universiteiten, hoge scholen en foodonderwijs-instellingen.

- Overige doelgroepen zijn: On-the-go supermarkten, foodretailers, tankshops, zoals Albert Heijn To Go en Spar Express supermarkten, personeelswervingsbureau's en -afdelingen.

U kunt uw concept tot zijn recht laten komen via verschillende communicatie-vormen, zoals: een commercieel interview, testimonials en advertenties. De advertorials zijn telefonisch commerciële interviews waarbij de informatie via deskresearch tot stand komt, versterkt via mooi beeldmateriaal.

Voor meer informatie neem contact met ons op.