Aan welke eisen dient een goede advertentie te voldoen?
Volg ons nu ook op:
Supermarktcommunicatie
Uw concepten succesvoller introduceren bij supermarkten: hoe doet u dat succesvol?
U vindt hier communicatie-oplossingen om uw concepten binnen de supermarkten krachtig te laten ondersteunen.
Vele fabrikanten, leveranciers en dienstverleners heb ik al kunnen helpen om hun productintroductie, hun concept, hun visie toegankelijker te maken voor inkoop-, budget- en (mede)schapverantwoordelijken bij de supermarkten en haar organisaties in Nederland.
Waarom zou Peter Smeele u kunnen helpen.
Mijn naam is Peter Smeele en ik ben ruim 20 jaar gespecialiseerd in de communicatie naar uw supermarktendoelgroepen toe.
Vele bedrijven heb ik kunnen helpen via een communicatieplan in print, krachtig ondersteunt via online communicatie-oplossingen (website, nieuwsbrief, social media, Linkedin, Facebook en Twitter).
Exclusieve samenwerking met het (online) supermarktvakblad Supermarkt.team uit Nijmegen.
Hoe kan ik u helpen om supermarkten meer te laten interesseren in uw concept(en)?
1. U vult vrijblijvend onderstaand formulier in.
2. Smeele Communications neemt contact met u op.
3. U bepaalt in hoeverre u gebruik wenst te maken van ons communicatie-advies.
4. Daarna korte debriefing, zodat u weet wat u kunt verwachten van ons en een plan van aanpak.
Wanneer kunnen wij u helpen?
Uw collega-adverteerders kiezen veelal minimaal 2 x per jaar om hun concepten bekender te maken via het bekendste supermarktmedia van Supermarkt.team(website, online nieuwsbrief, social media en natuurlijk het supermarktvakmagazine Supermarkt.team). Succesvol communiceren is uw communicatie te laten werken in het voor- en najaar.
Ja, ik wil een juist advies om makkelijker Nederlandse supermarkten te informeren.