Nieuwe vruchtendrank Van de Boom zorgt voor nieuw elan binnen de tankshop

 

Nieuwe vruchtendrank Van de Boom zorgt voor nieuw elan binnen de tankshop

Het nieuwe merk “Van de Boom”, geïntroduceerd onder de vlag van Riedel, zorgt ervoor dat de beleving van vruchtensap weer leuk en verantwoord wordt. Frisse en pure dranken met minder suiker zullen zorgen voor een nieuwe generatie consumenten die via tankshops en supermarkten voor meer traffic zorgen.

Er bestaat een duidelijke behoefte aan de sappen van “Van de Boom” met dertig procent minder suiker, waar verfrissend water aan is toegevoegd en geen kunstmatige kleurstoffen bevat. “Van de Boom” maakt duidelijk het verschil met minder suikers en meer natuurlijke smaken.

Voor meer informatie:

www.van-de-boom.nl

Volg ons op:
About the author

Peter Smeele

Ruim 30 jaar specialist in sales content, content management en trade marketingcommunicatie, met name binnen de Nederlandse supermarktbranche. Ik help bedrijven sneller en makkelijker te communiceren met de doelgroepen met name binnen de supermarktbranche.