Nieuws binnen het chocoladeschap: M&M’s Crunchy Caramel

Lekker nieuws: M&M’s Crunchy Caramel

M&M’s, wie kent ze niet, verrast dit najaar de consument weer met een nieuwe troef: de Limited Edition M&M’s Crunchy Caramel. Deze nieuwe variant, met een krokante karamelvulling zal weer voor nieuwe traffic-impulsen zorgen rond het chocoladeschap. De Limited Editions van M&M’s hebben tevens een extra positief effect op de merkentrouw van de shopper, vooral als het om nieuwe smaken gaat.

De introductie van M&M’s Crunchy Caramel zal binnenkort breed ondersteund worden via social media en een opvallend creatieve outdoorcampagne.

Voor meer informatie:

Mars Nederland

Tel.: 0413-383333

www.facebook.com/mms.nederland

Volg ons op:
About the author

Peter Smeele

Ruim 30 jaar specialist in sales content, content management en trade marketingcommunicatie, met name binnen de Nederlandse supermarktbranche. Ik help bedrijven sneller en makkelijker te communiceren met de doelgroepen met name binnen de supermarktbranche.