Hoe bereikt u makkelijk beslissers binnen de supermarktbranche?

Hoe bereikt u makkelijker besluitvormers en beslissers binnen de supermarktbranche?

Je ziet dat vele organisaties zich beperken op informatie zenden via social en online media richting supermarkten (en ook richting consumenten).

Het grootste struikelblok is dat de zender uitgaat van dat de ontvanger iets doet met de verzonden boodschap, wat meestal niet zo is.

Goede supermarktcommunicatie is de voorwaarde voor meer omzet richting de doelgroepen.

Ervaring leert. dat als je makkelijker zaken wilt doen binnen de supermarktbranche, een derde partij (bijvoorbeeld Supermarkt.team en/of influencer Peter Smeele van Smeele Communications) de teksten zo opstelt, dat het nog beter wordt opgepakt door uw doelgroepen.

 

Welke plan van aanpak werkt voor u beter richting de supermarktbranche?

Stap 1

Als u een nieuw concept of een nieuwe bedrijfsvisie heeft, maak dat bekend aan Smeele Communications.

Stap 2

Samen met u bekijken wij hoe uw concept(en) tot zijn recht komt. Verder zorg ik ervoor dat de juiste redacteur de tekst en beeldmateriaal op een goede manier de doelgroep activeert (Branded content, native advertising).

Stap 3

Samen met u bekijken wij ook, via welk kanaal en/of kanalen het zinvol is om in te schakelen . Bekeken wordt om uw verkoopinformatie tot zijn recht te laten komen, o.a.  het inschakelen vakmagazine Supermarkt.team wel of niet in print, wel of niet online. Daarnaast kunnen we uw concepten tot zijn recht laten komen via onze website, nieuwsbrief en/of onze social media (Linkedin, Facebook en/of twitter).

Stap 4

Bepaling van de budgetruimte

Vergroting en goede betrokkenheid voor uw concepten kunnen wij online al realiseren tussen 1.150 en 2.210 euro. In print is het al mogelijk vanaf 827 euro. Genoemde bedragen zijn exclusief btw.

Stap 5

Trademediaplanning

Richtingbepalend hierbij is rekening te houden met moment, inkoopmomenten, feestdagen, vakanties, vakbeurzen etc. Samen bekijken wij hoe uw huidige aanpak verder versterkt kan worden.

I.v.m. besluitvorming van uw doelgroepen binnen de supermarktbranche, is het slim is om minimaal 2 x per jaar in een jaar uw concepten kracht bij te zetten via hun eigen eigen platform Supermarkt.team.

Stap 6

We laten we de supermarktcommunicatie werken voor uw eigen team. Dit na wederzijds goedkeuring tot uitvoering van het communicatievoorstel.

Supermarkt.team het platform (online, print en social media) voor de supermarktbranche komt met aantrekkelijke communicatie-pakketten om uw concepten en bedrijf sneller te helpen richting supermarkten.

Wilt u gericht de aandacht opeisen op uw concepten door de online lezer/bezoeker, ga dan naar themalijst 2023.

Selecteer bij welk thema of thema’s u mee wilt doen met een commercieel interview en vul uw wensen hier in.

Wij nemen dan vrijblijvend binnen 3 werkdagen contact met u op. Samen bekijken we hoe wij u het beste kunnen helpen.

Volg ons op:
About the author

Peter Smeele

Ruim 30 jaar specialist in sales content, content management en trade marketingcommunicatie, met name binnen de Nederlandse supermarktbranche. Ik help bedrijven sneller en makkelijker te communiceren met de doelgroepen met name binnen de supermarktbranche.