Sales content Smeele Communications

Aan welke eisen dient een goede advertentie te voldoen?

gratis e-book aan welke eisen dient een goede advertentie te voldoen

Volg ons nu ook op:

Hoe supermarktcommunicatie u kan helpen om makkelijker zaken te doen met supermarkten.

Smeele Communications is een gespecialiseerd adviesbureau voor o.a. trademarketingcommunicatie richting supermarkten.

Introducties door foodfabrikanten, foodleveranciers en foodimporteurs help ik bekender te maken bij het overgrote gedeelte van de Nederlandse supermarkten o.a. via hun eigen vakmagazine Supermarkt.team

Supermarkt.team is op dit moment hét platform (print en online) voor beslissers en beïnvloeders binnen de supermarktbranche in Nederland. Het vakmagazine Supermarkt.team bereikt maar liefst 4.350 supermarkten en meer dan 480 beslissers bij de hoofdkantoren.

Printversie Supermarkt.team

Het supermarktvakmagazine Supermarkt.team (print) verschijnt minimaal 6 x per jaar en heeft een oplage van 8.000 exemplaren. Het meeleesbereik is meer dan 34.000!

Online versie Supermarkt.team   verschijnt 20 x per jaar en gaat nu al naar maar liefst 8.000 abonnees!

Ik help u graag om het maximale effectiviteit te realiseren uit uw communicatie door de juiste mix van redactionele en commerciële uitingen in print en digitaal.

Vele marktgerichte bedrijven hebben met succes onze adviezen toegepast, zodat hun introductie en visie beter wordt opgepakt door uw doelgroepen bij de supermarkten zelf.

Heeft u wel een concept en/of verkoopverhaal, maar geen tijd om het klaar te maken. Smeele Communications helpt u bij het vervaardigen van een goedwerkende uiting (branded content, commercieel interview en/of andere reclame-uiting) en de mediaplanning.

Zo helpen wij om de betrokkenheid van uw supermarktdoelgroep optimaal te houden. Ja, ook de product lifecycle kunnen wij helpen te verlengen..


Ik neem z.s.m. contact met u op, zodat wij samen kunnen bekijken hoe wij uw concepten sneller en makkelijker kunnen communiceren richting Nederlandse supermarkten.

Peter Smeele

Senior Contentmanager supermarktbranche